Conaxess Trade udvider samarbejdet med Continental Foods om Food Service

Foruden Retail vil vi hos Conaxess Trade fra den 1. juni 2019 også varetage Food Service for Continental Foods og bl.a. brandet Touch of Taste. Derved udvider vi samarbejde med endnu en salgskanal, hvor formålet er at udbrede kendskabet og øge salget.

Samarbejdet mellem Conaxess Trade og Continental Foods startede tilbage i sommeren 2018, og begyndte som et full service-setup for Retail. Continental Foods har allerede kunne høste frugterne af samarbejdet, og det betyder, at begge parter nu er klar til at tage næste skridt.

“Conaxess Trade har med deres indsats på Retail vist, at de kan skabe resultater for vores brands og har det netværk samt indgående kendskab til lokalmarkedet, som det kræver for at få godt fat i forhandlere og forbrugere. Vi ser nu frem til at opnå samme effekt på Food Service-markedet i Danmark.”
– Erik Forsman, Export Manager hos Continental Foods.

For Food Service-teamet hos Conaxess Trade bliver det en fordel at kunne sparre internt med marketing og salg for Retail, der allerede har gjort sig erfaringer:

“Vores første cirka 10 måneder med Continental Foods har givet os forskellige indsigter om både brands, markedet og forbrugerne, og disse kan vi bringe i spil i samarbejdet med det professionelle køkken. Vi glæder os til at introducere vores Food Service-netværk for de mange varianter af eksempelvis fond og bouillion – produkterne fra Continental Foods giver kokkene flere muligheder og kan sætte nye smagsoplevelser på menukortet,” siger Torben Bank Jensen, Business Development Director hos Conaxess Trade.

Continental Foods står bag en række brands, blandt andet Touch of Taste, Gustav Bong og Blå Band, der især er populære på det svenske og finske marked. Disse vil fremover supplere Food Service-porteføljen hos Conaxess Trade, der består af en række førende danske og internationale brands.

 

Om Continental Foods

Continental Foods er en af Europas førende fødevarevirksomheder med aktiviteter i Belgien, Finland, Frankrig, Tyskland og Sverige. Varemærkeporteføljen indeholder brands, der har hjulpet i køkkener i over 100 år, og porteføljen består af et fascinerende udvalg af smage og dufte, der karakteriserer Europa. Vi tror på at fremme de lokale mærker, som vores kunder kender og elsker. Vi fornyer løbende og investerer i vores produkter for at sikre, at de forbliver det indlysende valg for kommende generationer. Vi fortsætter med at stræbe efter at sikre værdi, overstige kundernes forventninger og altid levere den højeste kvalitet.

Download:

Tags: