Food service
Vi kombinerer tre forskellige indsigter:
1. Fødevaretendenser – hvad foretrækker forbrugerne at spise, og hvorfor?
2. Markedstendenser – hvad er de afgørende drivkræfter for købere og grossister?
3. Forbrugertendenser – hvilke spisevaner har forbrugerne, når de spiser ude?
Når vi kombinerer denne viden, kan vi skabe et vellykket samarbejde om food service med vores brand owners, hvor vi udvikler og vækster forretningen. Food service-markedet har en stigende omsætning og udgør dermed et stort potentiale for mange fødevarebrands.
Vi sælger et koncept og et måltid – og derefter brands og produkter
Vores tilgang til markedet for food service er at give vores kunder inspiration til lækre og velsmagende madoplevelser.
Først præsenterer vi måltidet og de dertilhørende opskrifter, og derefter foreslår vi brands og produkter fra vores portefølje, som kan anvendes. Dette har vist sig at være fordelagtigt hele vejen rundt: brands får deres produkter ind på markedet for food service; food service-kunder bliver præsenteret for et komplet koncept bestående af både måltid og de bedste produkter; og til sidst går alt op i en højere enhed, når slutbrugeren kan nyde det endelige resultat.
Lokal ekspertise er afgørende
Hvert land har sine helt egne vaner og mønstre, og selv lokale regioner og kvarterer kan adskille sig, når det drejer sig om food service. Vi har både styr på ligheder og forskelle på grund af vores stærke netværk og tilstedeværelse på de lokale markeder. Vores food service-team har dedikerede Brand Managers og Key Account Managers samt salgsteams i felten – alle med en stor passion for mad. Vi arbejder tæt sammen med både grossister og kunder som f.eks. restauranter, fast food-køkkener, kæder, kantiner offentlige institutioner og uddannelsesinstitutioner.
Et potentielt samarbejde – vi kan hjælpe dig med udvalgte tjenester eller hele paletten
- Konsulentarbejde – salg, messer, lokale begivenheder.
- Key Account Management – kædeaftaler, årlige forhandlinger, opfølgninger, planlægning og forecasts.
- Markedsføring – lokale aktiviteter, kataloger og salgsmaterialer, messer.
- Lager og distribution.
Ønsker du at blive en del af vores food service-portefølje eller forhandle vores brands?
Kontakt venligst Business Development Manager, Martin Hansen på martin.hansen@conaxesstrade.com